حالت تاریک
‍ فرماندار هرسین :

مسافربرهای برون شهری در هرسین ساماندهی می‌شوند

مسافربرهای برون شهری در هرسین ساماندهی می‌شوند

فرماندار هرسین گفت: از اول بهمن‌ماه فعالیت خودروهای مسافر بر برون شهری در خارج از ترمینال هرسین ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ابوطالب ایتوندی صبح امروز یکشنبه در بازدید از ترمینال هرسین - کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به استقرار شرکت مسافربری در ترمینال، رانندگان خودروهای ویژه برون‌شهری باید طبق روال قانونی از این مکان اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند.

فرماندار هرسین لازمه استمرار این امر را همکاری گسترده مردم دانست و تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم در صورت تردد به خارج از هرسین از ظرفیت ترمینال استفاده کنند و در بهبود وضعیت ترافیکی، افزایش ایمنی مسافران و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در نتیجه رفتار برخی از رانندگان مسافربر شخصی به وجود می‌آید، کمک کنند.

ایتوندی با بیان اینکه ترمینال قطعا با وجود همکاری همشهریان روز به روز توسعه خواهد یافت، گفت:  به منظور تحقق مطالبات به حق مردم، ترمینال هرسین-کرمانشاه ساماندهی و از اول بهمن‌ماه  فعالیت در آن آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلساتی که با حضور معاون سیاسی فرماندار، شهردار، رئیس اداره راهداری و رئیس پلیس راهور در فرمانداری صورت گرفت، مقرر شد خودروهای مسافرکشی که در مکان‌هایی به غیر از ترمینال فعالیت کنند ضمن جریمه، توقیف شوند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از