حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه:

مشارکت حداکثری مایه اقتدار کشور است

مشارکت حداکثری مایه اقتدار کشور است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور پر شور در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار کشور است.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز چهلمین روز شهدای خدمت بود که در سانحه سقوط بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: ایشان با تمام توان خدمت به مردم و حل مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دادند و توانستند طی مدت سه سال مدیریت خود اقدامات مهمی مانند کنترل بیماری کرونا، آبرسانی به روستاها، بهبود وضعیت اقتصادی کشور و... را انجام داد و تشییع میلیونی شهید جمهور به معنای جایگاه ایشان در بین مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: شهید رئیسی به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کردند و یاد و خاطره شهید رجایی را در بین جامعه زنده کردند و به الگویی برای نسل جوان تبدیل شدند.

یاربیگی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری هیچ‌گونه خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشد و فرآیند انتخابات بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: روز هشتم تیرماه انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود که مایه اقتدار برای نظام و ناامیدی برای دشمن خواهد بود و بار دیگر مردم کشورمان حماسه‌ساز می‌شوند و نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه تأکید کرد: طی ۴۵ سال گذشته مردم همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و بر اساس ملاک‌های انتخاب اصلح، رئیس‌جمهور منتخب را تعیین خواهند کرد و مشارکت حداکثری را رقم می‌خورد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم و سرفرازی خود را به اثبات می‌رسانند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از