حالت تاریک

مشارکت متعهدانه در جهاد تبیین خنثی‌گر نقشه‌های دشمنان

مشارکت متعهدانه در جهاد تبیین خنثی‌گر نقشه‌های دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گیلانغرب گفت: باید با استفاده از روشنگری و مشارکت متعهدانه در عرصه جهاد تبیین، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد .

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، محمدجواد نجفی امروز چهارشنبه در مراسم یادواره ۳۸شهید آبان ماه و ۱۰۰شهید دانش‌آموز در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان، اظهار داشت: شهدای ما یک عقیده، آرمان و هدف داشتند که در راستای این هدف و آرمان جهاد و جان خود را فدا کردند.

وی ماهیت انقلاب اسلامی را  برگرفته از مبانی و  منظومه اسلامی خواند و تصریح کرد: به طور کلی می‌توان گفت نهصت انقلاب اسلامی بر اساس آرمان‌های مبتنی بر مکتب اسلام است.

نجفی با محکومیت جنایات رژیم منحوس و ددمنش صهیونیستی،  ابراز داشت: یکی از آرمان‌های ما از ابتدا تاکنون و در آینده دفاع از مظلومان و مستضعفین است.

وی افزود: امروز حمایت نظام جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین در راستای تحقق این آرمان مقدس است. فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب ضمن اشاره به لزوم توجه به جهاد فرهنگی، خاطرنشان کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک جهاد است که هدف از آن این است بین مکتب شهدا و نسل جوان فاصله‌ای رخ ندهد.

وی با عنوان اینکه امروز ضرورت روشنگری‌های مستمر در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود، افزود: قطعا می‌توان در برهه‌ای که دشمن با توسل به رسانه‌های خود سعی در عوض کردن جایگاه جلاد و شهید دارد، با استفاده از روشنگری و مشارکت متعهدانه در عرصه جهاد تبیین، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

در خلال این مراسم معنوی شاعران آیینی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین مدح جایگاه متعالی و معنوی شهدا شعر سرودند و در پایان نیز مداح برجسته منطقه حاج حسین مشکینی فضایی معنوی را با شمیم معنویت یاد شهدا تداعی کرد.

در پایان نیز از جمعی از چهره‌های فرهنگی و فعال عرصه بسیج قدردانی و تجلیل شد. شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه در دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۱۰۰شهید آن را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از