حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

مشارکت مردم در برنامه‌های سلامت حق آنها است

مشارکت مردم در برنامه‌های سلامت حق آنها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: مشارکت مردم در برنامه‌های توسعه و سلامت حق آنهاست و بیش از هرچیز نیازمند اقدام آگاهانه است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ یوسفی ظهر امروز جمعه در مجمع سلامت  شهرستان کنگاور، مشارکت مردم در برنامه‌های توسعه و سلامت را سبب شناسایی بهتر نیازهای واقعی سلامت جامعه  معرفی و اظهار داشت: مشارکت حق مردم است و بیش از هرچیز نیازمند اقدام آگاهانه است.

وی ادامه داد: از طریق تأمین و مشارکت مردم در امور مربوط به خود، قوه ابتکار و ابداع مردم تقویت شده و به نحو احسنت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یوسفی گفت: خانه مشارکت مردم در سلامت حلقه ارتباط بین حکومت و مردم در مسائل سلامت محور است که نیازهای احصا شده مردم را به گوش مسئولان رسانده و پیام‌های سلامت را به مردم انتقال می‌دهد.



توجه به اصول مورد تاکید رهبری وظیفه همه ما است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با تاکید بر اینکه ما رویداد بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: توجه به چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی  سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت‌پذیری در این راستا وظیفه همه ماست.

یوسفی در پایان با اشاره به تاثیر ایده‌های نو در پیشرفت کشور و جامعه، اذعان داشت: سامانه‌ای تحت عنوان
  https://shahriaran.ir/
طراحی شده است که مردم عزیز و صاحبان ایده می‌توانند هر ایده‌ای برای حل مشکلات و مسائل شهر و روستا دارند یا هر اقدامی در تعامل با دولت انجام داده‌اند در این سایت ثبت و در پیشرفت شهرستان و استان مشارکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از