حالت تاریک
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت:

مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه‌سلامت به‌روز پرداخت می‌شود

مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه‌سلامت به‌روز پرداخت می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت مطالبات بیش از ۵۳ هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت را به روز پرداخت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» به نقل از مهر، حسین رنجبران اظهار داشت: مطالبات سطح یک در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر همزمان با پرداخت حقوق نیروهای درمانی پرداخت می‌شود و در سطح ۲ و ۳ بر اساس اسناد ارائه شده که حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی است پرداخت‌ها تا پایان شهریور، مطالبات بخش دولتی و خصوصی پرداخت شده و بقیه مطالبات نیز بر اساس اسنادی که به دست ما می‌رسد، پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی اسناد فرصتی دو ماهه لازم دارد، گفت: سازمان بیمه سلامت مبلغ ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان را بابت لکه گیری هر نوع مطالبات باقی مانده مراکز به ویژه مراکز دولتی و درشت، در ۶ ماه نخست سال، ظرف چند روز آینده پرداخت می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت افزود: برخی مراکز درمانی اسناد را با تأخیر به بیمه سلامت ارائه می‌کنند، اما به اطمینان پرداخت داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مطب‌ها، مراکز فیزیوتراپی و…، به روز پرداخت می‌شود و آنچه باقی می‌ماند مربوط به زمان ارسال اسناد مراکز دولتی - دانشگاهی است.

رنجبران ادامه داد: همه مراکز ملزم هستند با بیمه‌های پایه طرف قرارداد باشند و اگر در اجرای قانون تعلل کنند، پروانه و مجوز فعالیت مرکز درمانی متخلف تمدید نمی‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از ۵۳ هزار مؤسسه درمانی با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و همه مطالبات مربوط به نسخه الکترونیک به موقع پرداخت و در این خصوص معوقه‌ای وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از