حالت تاریک
معراجی‌ها؛

مناجات زیبای یک شهید

مناجات زیبای یک شهید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید امیرحمزه کیهانی چنین آمده است: «خداوندا! ستایش و سپاس از آن توست که ما را توسط پیغمبران الهی رهنمون ساختی و بسیار سپاسگزارم که این عمر مرا در خط رهبری بت‌شکن و آگاه قرار دادی».

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید امیرحمزه کیهانی فرزند محمدعلی متولد یکم تیرماه سال ۱۳۴۰ در «یاره‌گله» شهرستان سنقر دیده به جهان گشود و در پنجم آبان‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه چنگوله به شهادت رسید.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام چنین آمده است: به شما برادران و خواهران عزیزم توصیه می‌کنم پیام‌ها و گفته‌های امام خمینی(ره) را مدنظر قرار داده و به آنها عمل نمایید و امام را تنها نگذارید. 

خداوندا! ستایش و سپاس از آن توست که ما را توسط پیغمبران الهی، پیشوایان و امامان معصوم(ع) رهنمون ساختی و بسیار شاکر و سپاسگزارم که این عمر مرا در خط رهبری بت شکن و آگاه قرار دادی که با توکل بر تو نهضتی حسینی پایه‌ریزی نماید تا دست اجانب، ظالمان و ستم پیشگان حکومت ستمشاهی را از سر امت اسلامی بریده و در سایه رحمت ایزدی به نام حکومت اسلامی بر امت حکم‌فرمایی نماید.

حال که در جنگی نابرابر برای چندمین بار به ندای « هل من ناصر ینصرنی » حسینِ زمان، عازم جبهه می‌گردم و لبیک گوی آن امام عزیز هستم، بسیار خرسندم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از