حالت تاریک

منوتو، شبکه‌ای علیه مردم+عکس

منوتو، شبکه‌ای علیه مردم+عکس

عصر دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲، پس از اعلامیه منوتو درباره توقف فعالیت این شبکه، کاربران فضای مجازی خرسند از این اتفاق، خاطرات آسیب‌های این شبکه به فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران را با خود مرور کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از مشرق شبکه من‌وتو که با اسپانسری سلطنت‌طلبان در لندن راه‌اندازی شده بود پس از ۱۴ سال فعالیت در زمینه تولید محتوای سرگرمی اعلام کرد که از اول ژانویه سال جدید میلادی فعالیتش را متوقف خواهد کرد.

شبکه منوتو گرچه تحت کنترل سلطنت‌طلبها در ایران فعالیت می‌کرد اما همراستا با تجزیه طلبان و گروه های دیگر معاند در کشور، علیه منافع ملی و مردم ایران فعالیت می‌کرد.

گرچه منوتو در بیانیه خود ادعا کرده «درآمد تلویزیون از محل پخش تبلیغات فراتر از انتظارمان بود و بیش از پیش ما را به موفقیت مدل تجاری تلویزیون امیدوار کرد. اما تداوم بی ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه، ادامه این مدل تلویزیون تجاری را ناممکن کرد و ما را از رشد گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول ناتوان ساخت.» با این حال در ماه‌های اخیر تلاش کرد تا برخی از برنامه‌های سرگرمی خود را به آنتن بازگرداند که تاثیری در روند بازگشت او به چرخه تولید محتوای قبلی نداشت.

عصر دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲، پس از اعلامیه منوتو درباره توقف فعالیت این شبکه، کاربران فضای مجازی خرسند از این اتفاق، خاطرات آسیب‌های این شبکه به فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران را با خود مرور کردند. افزوده بر این، کاربران به بحران رژیم صهیونیستی و عدم پوشش مالی این شبکه‌ها توسط این رزیم هم اشاره کردند.

اشاره دیگر کاربران به کری‌خوانی‌های پوچ عناصر این شبکه در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بود. عناصر معاند در سال گذشته در خیالی خام، کار جمهروی اسلامی را تمام شده می‌دانستند و در ایام منتهی به زمستان، وعده میدادند که جمهروی اسلامی، اولین برف زمستان ۱۴۰۱ را نخواهد دید. حالا با وضعیت پیش‌آمده برای منوتو، کاربران فضا مجازی نوشتدند«مثل اینکه منوتو اولین برف زمستون رو قرار نیست ببینه».

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از