حالت تاریک

مورایس با استعفای شفاهی از ایران می‌رود

مورایس با استعفای شفاهی از ایران می‌رود

مورایس با استعفای شفاهی از ایران می‌رود سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر و اعلام استعفای شفاهی از ایران خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان شمس آذر قزوین بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی سپاهان بعد از پایان این مسابقه خبر استعفای سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان را تأیید کرد.

 این استعفا فعلاً به‌صورت شفاهی است. البته پیش از بازی معوقه مقابل گل‌گهر و بعد اعلام رأی محرومیت شش بازیکن سپاهان، صحبتی نه‌چندان جدی از استعفای سرمربی این تیم وجود داشت، اما ظاهراً بعد بازی امروز (دوشنبه) مسئله استعفا کمی جدی‌تر شده و او در گفت‌وگو با مدیران سپاهان شفاهاً بر استعفای خود تأکید کرده است. این در حالی است که سرمربی سپاهان به دلیل تعطیلات لیگ، نهایتاً تا فردا از کشور خارج می‌شود و به مرخصی می‌رود.

گفتنی است در ۱۸ آذر ماه سال جاری مورایس در گفت‌وگویی با روزنامه پرتغالی آبولا تمایلش برای همکاری با بنفیکا را علنی کرده بود. اگر چه پیگیری‌ها در همان مقطع نشان داد ویکتوریا گیمارش و فارنسی عملکرد این سرمربی پرتغالی را تحت‌نظر دارند. اگر مورایس تحت قرارداد باشگاهی نباشد طبیعتاً شرایط مذاکره با وی نیز فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از