حالت تاریک
به‌همت سپاه استان کرمانشاه برگزار خواهدشد؛

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به همت قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به همت قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه استان کرمانشاه نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی از طریق فضاسازی و ارائه الگوهای برتر مهارت‌آموختگان برگزار می‌شود.

 

تلاش برای استانداردسازی آموزش‌ها، کارگاه‌ها  و تجهیزات آموزشی و شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است.

 

  مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به‌منظور بهره‌گیری از مهارت‌های برتر در امر خدمت دوره ضرورت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، افزایش انگیزه مهارت و خلاقیت در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنک مهارت‌آموزی در نیروهای مسلح و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و افزایش نرخ اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه برگزار خواهد شد.

 

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با محوریت قرارگاه مرکزی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵ رشته مهارتی و در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند، پس از خوداظهاری در رشته‌های مشخص شده، ثبت‌نام و در مراحل شهرستانی و استانی نفرات برتر توسط تیم خبرگی پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب می‌شوند و منتخبان به اردوی آماده‌سازی مسابقات سازمانی اعزام خواهند شد.

 

مسابقات مرحله سازمانی به‌صورت صد درصد عملی و پروژه‌محور برگزار و سه نفر برتر هر رشته مهارتی در هریک از سازمان نیروهای مسلح مشخص و در نهایت تیم منتخب هریک از سازمان‌ها به اردوی مرحله کشوری اعزام و مسابقات کشوری در دهه مبارک فجر سال جاری بین تیم‌های آجا، سپاه و دجا، فراجا و ستادکل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 

برای سه نفر برتر کارکنان وظیفه در هر رشته مهارتی در مراحل سازمانی و کشوری مسابقات و همچنین فرماندهان و مسئولان برتر مهارت‌آموزی جوائزی اهداء خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از