حالت تاریک
️رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری کرمانشاه:

نصب ️۲۸سامانه نظارتی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

نصب ️۲۸سامانه نظارتی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و بروزرسانی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عمران قیاسی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است که به‌زودی ۲۸ دستگاه دوربین دیگر نیز به سامانه‌های هوشمند جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان در ایام تردد زوار اربعین حسینی (ع)، بارش نزولات آسمانی و تردد کاربران جاده‌ای، افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده‌ای؛ سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را رصد می‌کنند و در بروز هرگونه مشکل خدمات‌رسانی به هموطنان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

️رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تصویر دوربین‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رؤیت است و هموطنان می‌توانند برای مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

قیاسی درباره اقدامات انجام شده طی هفت ماهه سال‌جاری، گفت: از ابتدای سال‌جاری، چهار دستگاه دوربین سامانه نظارتی نصب، ۱۴ محور استان به سامانه تردد شمار مجهز و نصب ۶ سامانه ثبت تخلفات جاده‌ای نیز در دست اقدام است.

وی در پایان افزود: ۵۲ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، پنج دستگاه سامانه توزین در حین حرکت و ۹۶ ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از