حالت تاریک
نماینده مردم سنقروکلیایی خبر داد:

نمایان‌تر شدن ناکارآمدی اسرائیل با «طوفان الاقصی»

نمایان‌تر شدن ناکارآمدی اسرائیل با «طوفان الاقصی»

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: «طوفان الاقصی» ناکارآمدی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش نمایان‌تر کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در خصوص عملیات «طوفان الاقصی» و نبرد نیروهای قصام علیه رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اکنون این فرمایش معظم‌له بیشتر از هر زمان دیگری در حال محقق شدن است.

وی ضمن اشاره به اینکه تجهیرات رژیم غاصب صهیونیستی امروز دیگر در مقابل ملت فلسطین کارآمد نیست، افزود: در مقابل کسی که شهادت را آرزوی خودش می‌داند هر چه بگذارید، ناکارآمد خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که امروز انجام شد، در دنیا بی‌نظیر بود و خبرگزاری‌ها را تحت تأثیر قرار داد و ملت فلسطین را امیدوار و ناکارآمدی رژیم غاصب را بیش از پیش نمایان‌تر کرد.

وی خطاب به رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانش، بیان داشت: ملت فلسطین برای به‌دست آوردن حق غصب شده خود از جان خودش می‌گذرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: امروز این ملت به سلاح‌هایی مجهز شده و به ترفندهایی دست می‌زند که رژیم صهیونیستی را به زانو دربیاورد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این پیروزی بزرگی برای مردم فلسطین بود و دنیا فهمید که این فلسطین، فلسطین قبل نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی بیش از پیش پای‌کار و اهل مبارزه، جهاد و شهادت هستند و این نوید را می‌دهد که برخی تعهدات از سمت کشورهای هم‌پیمان اسرائیل نقش بر آب شد و اسرائیل آن امنیت خودش را نخواهد داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از