حالت تاریک

نمایشگاه خوشنویسی کلک خاموش در صحنه افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی کلک خاموش در صحنه افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی کلک خاموش با حضور مسئولان شهرستانی در صحنه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، به مناسبت هفته خوشنویسی و به همت انجمن خوشنویسان صحنه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاهی از آثار هنرمندان این شهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

نادر حیدریان در این مراسم، اظهار داشت: هرساله در هفته خوشنویسی از بیست و یکم تا بیست و هفتم مهرماه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، اجلاسیه دو سالانه خوشنویسی استان کرمانشاه، سرکشی از پیشکسوتان خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های انجمن خوشنویسی شهرستان  صحنه در این ایام اعلام کرد.
هنر خوشنویسی از هنرهای اصیل کشور است

پوریا رفیعی نیز در این مراسم هنر خوشنویسی را یکی از هنرهای اصیل و متعالی کشور دانسته و اظهار داشت:  تاثیر کلام و ادبیات در رشد و تعالی هنر خوشنویسی غیرقابل انکار بوده و نیز نقش هنرخوشنویسی در معماری و کاشی‌کاری اماکن تاریخی ومذهبی حائز اهمیت است.

معاون عمرانی فرماندار صحنه نبود محل مناسب برای ارائه و نمایش آثار هنرمندان تجسمی را یک مسئله و مشکل  تاثیر گذار در کاهش انگیزه و کیفیت اثر هنری دانسته واز پیش‌بینی مکان زائرسرای درحال احداث برای استفاده فعالیت‌های فرهنگی و هنری دراین راستا خبر داد.

نمایشگاه خوشنویسی کلک خاموش از ۲۱ تا ۲۷ مهرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان مولوی و در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه خوشنویسی کلک خاموش در صحنه افتتاح شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از