حالت تاریک
فرماندار شهرستان گیلانغرب:

نهم دی‌ماه، پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است

نهم دی‌ماه، پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: گرامیداشت سالروز حماسه حضور مردم در نهم دی‌ماه، پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس موسوی عصر امروز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی در خصوص دهه بصیرت در گیلانغرب، اظهار داشت: در حقیقت همان‌طور که ماه بهمن کارنمای رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی است، ماه دی هم کارنمای رهبری امام خامنه‌ای در حفظ سالم امت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اصل جهاد تبیین و ترویج و نشر معارف و مبانی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: باید ارزش‌های انقلاب از جمله آرمان‌های انقلاب و شهدا برای نسل‌ها تبیین شود.

امام جمعه گیلانغرب گفت: در شرایطی که دشمن در سوء استفاده از بزنگاه‌های اجتماعی مترصد فتنه‌انگیزی و اغتشاش‌آفرینی و فریب افکار جوانان است باید با بصیرت‌افزایی و تشریح دستاورهای انقلاب دشمن را در شبهه‌افکنی و فتنه‌آفرینی‌ها ناکام گذاشت.

 

ضرورت برگزاری باشکوه‌ مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی

علی پروین؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز با اشاره به  مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت، عنوان داشت: شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه حضور مردم در نهم دی‌ماه، پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است.

وی انسجام و مشارکت پرشور مردم عزیز در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی را بستر مشروعیت و اقتدار نظام و انقلاب خواند و گفت: با هدف مایوس کردن دشمنان باید مراسم بصیرتی حماسه ۹ دی نیز مانند سایر مناسبت‌های ملی با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شود. 

پروین بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی و مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد.

نهم دی‌ماه، پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از