حالت تاریک
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه:

هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است

هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به هتک حرمت تعدادی از بانوان مسلمان در بیمارستان الشفا گفت: هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است.

نامدار یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در قضیه فلسطین این حجم از جنایت و ستم به مردم یک سرزمین بی‌سابقه است و متاسفانه شاهد سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این جنایات هستیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: متأسفانه روز گذشته یک بانوی مسلمان مورد تعرض و هتک حرمت سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته که این اقدام از سوی مسلمانان محکوم است و رژیم صهیونیستی بداند پاسخ این بی‌حرمتی را دریافت می‌کند و مسلمانان در مقابل آن سکوت نخواهند کرد.

یوسفوند تصریح کرد: جایگاه زن در دین مبین اسلام بسیار بالا و مهم تلقی شده و نباید این هتک حرمت و بی‌احترامی به بانوی مسلمان نادیده گرفته شود و دستگاه‌ تبلیغاتی کشورهای مسلمان باید این جنایت را به گوش جهانیان برساند.

وی ادامه داد: متأسفانه رژیم صهیونیستی مانع ورود کمک‌های بشر دوستانه به نوار غزه شده و کمک‌هایی نیز که توسط دست‌اندرکاران همین جنایات صورت می‌گیرد وسیله‌ای برای هدف قرار دادن مردم بی‌گناه و مظلوم غزه است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای مسلمان باید ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع و سفارتخانه‌های خود را تعطیل کنند و از سوی دیگر باید دسترسی این رژیم به منابع قطع شود؛ راهبردی که توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

یوسفوند خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید به فجایع رخ داده در غزه واکنش نشان دهند و برای آزادی کشور فلسطین تلاش کنند همان‌گونه که جبهه مقاومت در حال مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی است و این مبارزه باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه یابد.

وی عنوان کرد: سیستم تبلیغاتی کشورهای مسلمان باید جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برساند تا شاهد بیداری مردم جهان در برابر این جنایات باشیم و متأسفانه مجامع بین‌المللی نیز در سیطره صهیونیست‌ها قرار دارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه تاکید کرد: هتک حرمت به یک بانوی مسلمان به بدترین وجه ممکن برای رسوایی و نابودی کامل رژیم صهیونیستی کافی است اما باید یک موج جهانی علیه این جنایات ایجاد شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از