حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

هفته وحدت فرصتی برای تحکیم وحدت مسلمانان است

هفته وحدت فرصتی برای تحکیم وحدت مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت اشتراکات مذهبی و تحکیم وحدت و برادری مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است.

ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای تحکیم وحدت و برادری امت مسلمان است.

وی افزود: وحدت از عوامل مهم در پیروزی پیامبر اکرم(ص) مقابل کفار و مشرکین بوده است و امروز نیز این عامل مهم می‌تواند امت رسول‌الله را در برابر استکبار جهانی به پیروزی برساند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم با آیه واعتصموا بحبل الله ... مسلمانان را به وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه سفارش کرده است.

ملا ثنایی اذعان کرد: مسلمانان باید با در نظر گرفتن اشتراکات مذهبی و تقویت آنها وحدت و برادری را دنبال کرده و از پرداختن به مسائل تفرقه‌برانگیز دوری کنند .

وی خاطر نشان کرد : تفرقه و جدایی در بین مسلمانان تنها به نفع دشمنان اسلام است و البته در طول تاریخ اسلام هم می‌بینیم که دشمنان اسلام همواره درصدد ایجاد تفرقه در بین امت رسول‌الله با استفاده از حیله‌ها و توطئه‌های مختلف بوده‌اند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود برسند.

ملا ثنایی گفت: علما و بزرگان مذاهب مختلف اسلامی امروز وظیفه دارند که حیله‌های دشمنان را در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمانان برای مردم تبیین کرده و بصیرت مردم را افزایش دهند تا در دام توطئه‌های تفرقه‌افکن دشمنان اسلام گرفتار نشوند .

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از