حالت تاریک
شهردار کرمانشاه مطرح کرد:

همت قرارگاه خاتم‌‌الانبیا در افتتاح تقاطع سپاه

همت قرارگاه خاتم‌‌الانبیا در افتتاح تقاطع سپاه

شهردار کرمانشاه گفت: موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مدت یک سوم زمان معمول توانست پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه را با سرعت به پایان برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نادر نوروزی در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه که صبح امروز در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این تقاطع جزئی از طرح کلی ترافیکی شهر کرمانشاه و در راستای ایجاد رینگ ترافیکی است که از جنوب شرقی شهر آغاز و با گردش در اطراف، مجددا به جنوب منتهی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر کرمانشاه به دو پاره‌شهر شمال و جنوب تقسیم شده، افزود: بخشی از پاره‌شهر کرمانشاه از پادگان شهید سروران آغاز و به پشت شهرک پردیس ختم می‌شود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اتصال دو پاره‌شهر مذکور و عبور آنها از رودخانه قره‌سو، گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی در ضلع شمال به جنوب درصدد احداث پلی جدید بر روی رودخانه قره‌سو هستیم.


به گفته نوروزی، موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مدت یک سوم زمان معمول توانست پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه را با سرعت به پایان برساند.

وی افزود: فضای سبز و زیباسازی اطراف  تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه هنوز تکمیل نشده البته به زودی انجام خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس با تمام توان نیروهای شهرداری به‌صورت‌ شبانه‌روزی برای افتتاح پروژه مذکور فعالیت کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از