حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 30 مهر 1403
هیأت ناشنوایان کرمانشاه از نبود امکانات رنج می‌برد
رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه:

هیأت ناشنوایان کرمانشاه از نبود امکانات رنج می‌برد

رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: هیأت ناشنوایان ۱۸ رشته ورزشی مختلف را در برمی‌گیرد به همین خاطر از جایگاه مهمی برخوردار است اما متأسفانه نبود زیرساخت‌های ورزشی مستقل برای این هیأت مشکلات متعددی را به‌دنبال داشته است.

سید رامین مؤذنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر از ورزشکاران هیأت ناشنوایان ۶ نفر از بخش بانوان و ۶ نفر از بخش آقایان در ۶ رشته ورزشی مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در صورت انتخاب شدن، به مسابقات آسیایی در کشور مالزی اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به سابقه ورزشی، که ورزشکاران ما دارند اگر به مسابقات آسیایی اعزام شوند بدون شک موفق به کسب مدال خواهند شد و برای ایران و به‌ویژه استان کرمانشاه افتخار بزرگی به ارمغان می‌آورند و این نتیجه زحماتی است که طی چند سال گذشته در این هیأت کشیده شده است.

مؤذنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه المپیک ناشنوایان قاعدتاً بر اساس قواعد ورزشی که سطح کیفی بسیار بالایی دارند انجام می‌شود شرکت در مسابقات آسیایی به نوعی مجوز حضور در مسابقات المپیک است که سال آینده برگزار خواهد شد و ورزشکاران ما همه تلاش خودشان را به‌کار خواهند گرفت که با موفقیت در مسابقات آسیایی حضورشان در مسابقات المپیک را تضمین کنند.

رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه با وجود زحمات و پیگیری‌های مسئولان قبلی هیأت در حال حاضر هیأت ناشنوایان از امکانات خوبی برخودار نیست و ما به‌دنبال این هستیم که بتوانیم امکانات اولیه‌ای برای ناشنوایان فراهم کنیم چرا که هیأت فاقد سالن ورزشی و زیرساخت‌های لازم است.

وی در ادامه افزود: هیأت ناشنوایان ۱۸ رشته ورزشی مختلف را در برمی‌گیرد به همین خاطر از جایگاه مهمی برخوردار است اما متأسفانه نبود زیرساخت‌های ورزشی مستقل برای این هیأت مشکلات متعددی را به‌دنبال داشته و حتی موجب بی‌انگیزگی ورزشکاران شده است.

مؤذنی در رابطه با جایگاه هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه در رنکینگ کشوری، اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که از ارزشیابی فدراسیون‌ در دسترس است سال گذشته هیأت ناشنوایان در رتبه چهارم کشور قرار داشته اما برای امسال رتبه‌بندی اعلام نشده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از