حالت تاریک
سکوت عجیب هاشمی در بحران مدیریتی استقلال؛

وقت بخیر آقای وزیر!

وقت بخیر آقای وزیر!

این روزها که وضعیت بحرانی و نابسامان مدیریت استقلال باعث انتقاد همه شده، سکوت و بی تفاوتی وزیر ورزش قابل تامل به نظر می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ استقلال صدرنشین لیگ برتر است و اوضاع فنی قابل قبولی دارد و هوادارانش از آن راضی هستند اما آنقدر دچار نابسامانی و بحران مدیریتی است که صدای همه را درآورده. مدیرعاملی که نشان داده در حد و اندازه‌های اداره یک مدرسه فوتبال هم نیست، در حالی به مسند تکیه داده که خودش به یک بن بست مطلق تبدیل شده و این باشگاه را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

این روزها که مدیریت بایستی در خدمت موفقیت تیم باشد و مسیر پیش رویش را هموار کند، هر روز خبری عجیب به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد چه نابلدهایی در راس مدیریتی استقلال قرار دارند. حضور علی آقامحمدی در هیات مدیره هم که گمان می‌شد در جهت اصلاح این نابسامانی است، تا کنون بروزی نداشته و نتوانسته این وضعیت را بهبود بخشد. حالا هم انواع و اقسام اخبار عجیب و غریب از باشگاه به گوش می‌رسد که همه را نگران آینده آبی‌های تهران کرده است.

نکته قابل تامل اما سکوت کیومرث هاشمی وزیر ورزش در قبال این حجم از سوء مدیریت و آشفتگی مدیریتی در استقلال است. این تیم که تا این هفته لیگ برتر، در عمل توسط سرمربی مدیریت و راهبردی شده، نیازمند بازنگری جدی و حضور مدیرانی در قواره و اندازه استقلال است. به نظر می‌رسد که هاشمی بایستی قبل از آنکه از این دیرتر شود، دست به کار شود.

منبع: مشرق‌نیوز

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از