حالت تاریک
رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز

کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و موج بازگشت مسافران به محل زندگی خود هم‌اکنون ترافیک روان را در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اما همچنان به دلیل حضور تعدادی از مسافران در استان کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا نیز موج بازگشت را داشته باشیم.

زارع تصریح کرد: مأموران پلیس راه استان کرمانشاه تا پایان طرح نوروزی ۱۴ فروردین ماه حضور فعالی خواهند داشت اما پلیس بر اساس ماموریت و وظیفه خود همواره در جاده‌ها حضور دارند. 

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی به دلیل همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش ۵۲ درصدی تصادفات رانندگی در استان کرمانشاه هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بیشترین علل تصادفات رانندگی مربوط به سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.

زارع خاطرنشان کرد: محورهای اسلام‌آبادغرب به کنگاور، روانسر، اورامانات و شهرهای گردشگری بیشترین تردد مسافران را داشته‌ و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز همکاری خوبی را در مدیریت راه‌ها داشته‌اند. 

وی ادامه داد: ۱۲۴ تیم محسوس و نامحسوس به همراه ۱۲۰ دوربین کنترل سرعت ثابت و سیار در طرح نوروزی فعال بوده و نسبت به مدیریت ترافیک جاده‌ها اقدام کرده‌اند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تیم‌های راهداری، اورژانس، هلال‌احمر نیز همکاری خوبی برای مدیریت سفرها و برپایی ایستگاه‌های استراحت داشته و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی مطلوبی از وضعیت جاده‌ها داشتند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از