حالت تاریک
کرمانشاه به قطب درمانی کشور تبدیل می‌شود
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه به قطب درمانی کشور تبدیل می‌شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های مهم درمانی در استان کرمانشاه در حال اجرا است، گفت: کرمانشاه به قطب درمانی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده تغذیه و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی کرمانشاه اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه یکی دیگر از پروژه‌های درمانی و آموزشی با هدف توسعه زیرساخت‌های استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: بهره‌برداری از پروژه بهداشت و درمان می‌تواند علاوه بر ارائه خدمات بهتر به بیماران، استان کرمانشاه را به قطب درمانی غرب کشور تبدیل کند.

صحرایی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین بخش مراقبت‌های ویژه استان کرمانشاه با ۲۲ تخت شامل ۲۰ تخت پذیرش و دو تخت ایزوله افتتاح شد که می‌تواند زمینه درمان بهتر بیماران دارای سکته مغزی را فراهم کند.

وی ادامه داد: ساختمان دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد که توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای دانشجویان را به همراه دارد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: باید تلاش کنیم استان کرمانشاه را از لحاظ برخورداری از امکانات درمانی و آموزشی به جایگاه مطلوب و تراز کشور برسانیم و توسعه این زیرساخت‌ها می‌تواند به پذیرش بیماران خارجی از کشورهای همسایه و رونق گردشگری سلامت کمک کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از