حالت تاریک
به دلیل نبود زیرساخت فرودگاهی؛

کرمانشاه دیگر میزبانی مسابقات جهانی بدن‌سازی نیست

کرمانشاه دیگر میزبانی مسابقات جهانی بدن‌سازی نیست

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه فرودگاه کرمانشاه مشکلات زیرساختی داشته و پروازی از استان‌های دیگر به غیر از استان تهران ندارد، متأسفانه میزبانی مسابقات انتخابی جهانی را از دست دادیم.

مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی که چند وقت اخیر برگزار شد ورزشکاران کرمانشاهی به صورت یک تیم کامل در این مسابقات حضور داشتند و خوشبختانه توانستند نتایج خوبی را کسب کرده و به مقام‌های اول و دوم دست پیدا کنند و پس از آن  به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه عنوان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی سه داور از استان کرمانشاه از جمله آقایان رشیدی، لطیفیان و علی سنجربیگی در این مسابقات قضاوت کردند و افتخاری برای استان کرمانشاه بود چرا که برای اولین بار سه داور از کرمانشاه در پنل داوری حضور داشتند.

حاتمی در رابطه با برگزاری مسابقات بین‌المللی، اذعان کرد: پس از مسابقات انتخابی تیم ملی، مسابقه مستر یونیورس بین‌المللی در تهران برگزار شد که داوران کرمانشاهی مسئولیت داوری آماتور و حرفه‌ای را بر عهده داشتند و در روند مسابقه نیز در بخش آماتور ورزشکاران استان کرمانشاه موفق به کسب چندین مدال مختلف شدند و در رده حرفه‌ای نیز دو تن از ورزشکاران در این قسمت مسابقه دادند که در نهایت نتایج خیلی خوبی چه از لحاظ قهرمانی و چه از لحاظ داوری کسب کردیم.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام از میزبانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طبق تقویم فدراسیون پرورش اندام در مردادماه امسال، استان کرمانشاه میزبان مسابقات فیزیک و فیزیک کلاسیک کشور خواهد بود که ورزشکاران بسیاری از استان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

حاتمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرودگاه کرمانشاه مشکلات زیرساختی داشته و پروازی از استان‌های دیگر به غیر از استان تهران ندارد و آن هم محدود است، متأسفانه میزبانی مسابقات انتخابی جهانی که در آذرماه سال جاری میزبانی آن را برای استان کرمانشاه گرفته بودیم از دست دادیم و در جزیره کیش برگزار خواهد شد و دیگر نتوانستیم میزبان این مسابقات مهم باشیم.

وی در ادامه افزود: حتی مسابقات مستر یونیورس نیز استان کرمانشاه میزبانی آن را بر عهده داشت اما به دلیل شرایط نامناسب فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه، میزبانی آن مسابقه را هم از دست دادیم و ورزشکاران استان برای شرکت در مسابقه به تهران رفتند.

حاتمی تأکید کرد: امیدوارم تا اواخر امسال فرودگاه کرمانشاه به بهره‌بردای برسد چرا که با رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون مربوطه توانستیم امتیاز میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی را بگیریم و این مسابقه در اواخر بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در پایان گفت: در بخش قوی‌ترین مردان نیز یک‌سری فعالیت‌ها  انجام شده و پیگیر اسپانسر هستیم که برای قوی‌ترین مردان کشور، ان‌شاءالله استان کرمانشاه میزبانی این مسابقه مهم باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از