پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 10:12 - شماره خبر : 9709 0
رئیس هیأت بدن‌سازی استان کرمانشاه مطرح کرد:

کرمانشاه میزبان دور برگشت مسابقات لیگ بدن‌سازی

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: ۲۳ شهریورماه دور برگشت و فینال مسابقات لیگ کشوری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۱۰ تیم از سراسر کشور در این دور از مسابقات حضور خواهند داشت.

مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز جمعه، ۲۳ شهریورماه دور برگشت و فینال مسابقات لیگ کشوری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۱۰ تیم از سراسر کشور در این دور از مسابقات حضور خواهند داشت که دو تیم شهرداری و اکسیژن متعلق به استان کرمانشاه است.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون در دور رفت مسابقات لیگ کشوری، تیم شهرداری کرمانشاه عنوان سوم و تیم اکسیژن عنوان چهارم مسابقات را کسب کرده‌اند و منتظر نتیجه نهایی در دور برگشت هستیم.

حاتمی در رابطه با حضور ورزشکاران کرمانشاهی در تیم ملی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بدن‌سازی استان کرمانشاه جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته و در حال حاضر ۱۹ ورزشکار کرمانشاهی در تیم ملی بدن‌سازی حضور دارند.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌ اندام استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات جهانی به میزبانی ایران خبر داد و گفت: از روزهای دوم تا هفتم مهرماه پیست مسابقات جهانی به میزبانی فدراسیون بدنسازی ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد که ۱۹ نفر از ورزشکاران و دو نفر از مربیان‌ کرمانشاهی در مسابقات شرکت کرده و حضور قدرتمندانه‌ای خواهند کرد. 

حاتمی اذعان کرد: از مسئولان استان خواهشمندیم با حمایت از دو تیم کرمانشاهی که در لیگ حضور دارند داشته باشند که انگیزه‌ای قوی برای جوانان و ورزشکاران ایجاد کنند تا با تلاش بیشتر این مسیر سخت را پشت سر بگذارند.

وی در ادامه افزود: در طول تاریخ ورزش استان کرمانشاه، هیچ‌یک از هیأت‌ها و رشته‌های ورزشی هم‌زمان ۱۹ ورزشکار، در تیم ملی نداشته است، این دستاورد بی‌نظیر که توسط هیأت بدن‌سازی استان کرمانشاه به ثبت رسیده، فرصتی طلایی برای جوانان این استان فراهم کرده است.

حاتمی از عدم حمایت مالی مسئولان استان کرمانشاه گلایه کرد و گفت: ورزشکاران رشته بدن‌سازی با توجه شرایط، نیاز جدی به حمایت مالی دارند، اما متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه حمایت مالی از هیأت بدنسازی نشده و همه هزینه‌ها به صورت شخصی تأمین شده است.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تأکید کرد: در حال حاضر با وجود اینکه اینکه استان کرمانشاه، قطب بدنسازی کشور است اما همچنان به دلیل عدم حمایت‌های مالی، درگیر معضلاتی هستیم که روند ادامه کار را برای ورزشکاران و اعضای هیأت بدنسازی دشوار کرده است.

حاتمی در پایان با ابراز تأسف بیان کرد: علی‌رغم کسب امتیاز میزبانی دور برگشت مسابقات لیگ کشور، متأسفانه این موضوع از سوی مسئولان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است؛ این در حالی است که مسئولان برای گرفتن عکس‌های یادگاری در افتتاحیه و اختتامیه مسابقات همواره حضور فعالی دارند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMarJ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار