حالت تاریک
معاون عمرانی فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در سرپل‌ذهاب

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در سرپل‌ذهاب

معاون عمرانی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تحقق صد درصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در اولویت کاری است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، بساطی امروز سه‌شنبه در یادواره شهید شاخص بسیج مهندسین در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: تحقق صد درصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در اولویت کاری است.

وی افزود: سرپل‌ذهاب از جمله شهرستان‌هایی است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است، لذا تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت‌ها، اشتغال‌زایی کرد.

معاون عمرانی فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: احیای واحدهای اقتصادی و صنعتی شهرستان باید در اولویت باشد چرا که در شهرستان طرح‌های نیمه‌کاره و تعطیلی واحدهای صنعتی را داریم که با حمایت مسئولان اجرایی بسیج مهندسین، صنعت، معدن و تجارت می‌توانند به چرخه تولید بازگردند.

بساطی یادآور شد: شهرک صنعتی سرپل‌ذهاب در جریان زلزله آبان سال ۹۶ دچار آسیب‌های فراوانی شد که با اعطای تسهیلات بخشی از این واحدها به چرخه تولید بازگشته‌اند که در این راستا تلاش و همت صاحبان واحدهای تولیدی نیز برای شروع مجدد فعالیت آنها قابل توجه است.

در ادامه نوری؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب ضمن تشکر از حضور مسئولان شهرستان و با اشاره به نقش بسیار خوب بسیج مهندسین صنعت و معدن در احیای واحدهای راکد، خواستار فعال کردن قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا برای مانع‌زدایی از واحدهای معدنی شد و گفت: این اقدام می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در واحدهای راکد شود.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی سرپل‌ذهاب می‌تواند سرمایه‌گذاران متناسب با هر حوزه‌ای را جذب و توسعه و رونق اقتصادی در منطقه را ایجاد کند.

در ادامه این جلسه، مصوباتی برای فعال کردن واحدهای فرآورده‌های چوبی و واحد صنعتی الماس دوچرخه زاگرس و همچنین کارخانه آرد تعاونی۱۲۲۹ به تصویب رسید.

لازم به ذکر است، در شهرک صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب ۵۰ طرح و واحد ایجاد شده که از این تعداد ۲۳ واحد آن فعال و ۲۷ واحد راکد است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از