حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

نگاه جهانیان به انتخابات ایران است

نگاه جهانیان به انتخابات ایران است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مهم‌ترین مسئله سیاسی امسال کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و تمام نگاه جهانیان به حضور مردم در این انتخابات است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدراله بابلی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با دهیاران روستایی بخش‌های سه‌گانه شهرستان سرپل‌ذهاب با محوریت برگزاری انتخابات، اظهار داشت: دهیاران به‌عنوان مدیران دولتی جهادی در روستاها برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دهیاران با توجه به علاقه‌ای که نسبت به مردم دارند با شور و حرارت بسیاری در حالی که حقوق و درآمد آن چنانی ندارند برای روستا و برای مردم روستا تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: دهیاری یک مجموعه کامل در روستا است که با هنری که دارند اقدامات مختلف روستا را مدیریت و انجام می‌دهند البته کاستی‌هایی هم در بعضی موضوعات وجود دارد که طبیعی است.

بابلی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب اذعان داشت: مجموعه این اقدامات حاصل تلاش و پیگیری دهیاران است و در ادامه نیز با تلاش جهادی دهیاران کاستی‌ها نیز برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: کمبود نیرو در بخشداری‌ها یکی از مشکلات بخش‌های شهرستان است که در حال پیگیری است و امیدواریم چارت سازمانی بخشداری‌ها مورد توجه استان قرار گرفته و تحقق یابد.

بابلی خاطرنشان کرد: مسئولان خدمت گزار و نوکر مردم هستند و بخاطر خدمت به مردم حقوق دریافت می‌کنند بنابراین از هیچ مسئول و کارمند اداره‌ای پذیرفتنی نیست که ارباب رجوعی از وی ناراضی باشد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان، افزود: در سرپل‌ذهاب بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه‌های گازرسانی هزینه شده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب بااشاره به مشکلات حوزه آب روستایی، گفت: در شهرستان مشکل منابع آبی وجود ندارد و رفع مشکلات آب نیازمند مدیریت منابع موجود، اصلاح شبکه آبرسانی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز مشترکین است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات، اذعان داشت: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای برگزاری و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارد.

بابلی افزود: دشمن امروز بیکار ننشسته و در تلاش است که با توطئه و ترفندهای مختلف حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت خود را کم رنگ کند.

فرماندار تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند مردم همه در انتخابات پرشور و آگاهانه شرکت کنند بنابراین ما وظیفه داریم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.

بابلی گفت: شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، انتخاب قوی و آینده روشن» است و ما باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی افزود: مردم شهرستان سرپل‌ذهاب از بینش و بصیرت بالایی برخوردار هستند به‌طوری‌که مشارکت مردم در تمام انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی کمتر از ۷۰ درصد نبوده است و قطعا امسال نیز با ثبت درصد بالایی از مشارکت در انتخابات اوج بصیرت و ولایت‌مداری و انقلابی بودن خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مهم‌ترین مسئله سیاسی امسال کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و تمام نگاه جهانیان به حضور مردم در این انتخابات است که لازم است با شور بسیار و مشارکت حداکثری برگزار شود تا بار دیگر موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از