حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
۱۰ هکتار از مراتع پاوه در آتش سوخت
رئیس اداره محیط زیست پاوه:

۱۰ هکتار از مراتع پاوه در آتش سوخت

رئیس اداره محیط زیست پاوه با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های این شهرستان، گفت: ۱۰ هکتار از مراتع پاوه در آتش سوخت.

علی صدیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در مناطق حفاظت‌شده بوزین و مرخیل بخش باینگان این شهرستان اظهار داشت: متأسّفانه در چند روز گذشته شاهد وقوع آتش‌سوزی در بخشی از مراتع و جنگل‌های بوزین و مرخیل شهرستان پاوه بودیم که خوشبختانه این آتش‌سوزی‌ها مهار شد.

وی افزود: محل دقیق وقوع این آتش‌سوزی در محدوده «بانی‌وره» روبه‌روی روستای دگاسیاب پایین‌تر از باینگان بود که این حریق به مدت سه شبانه‌روز به طول انجامید.

صدیقی گفت: میزان این آتش‌سوزی‌ها ۱۰ هکتار برآورد شده که با تلاش نیروهای مردمی، نیروهای ادارات محیط زیست چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، منابع طبیعی، نیروهای انجمن اطفای حریق دوریسان و انجمن ژیوای مهار شد.

رئیس اداره محیط زیست پاوه گفت: منطقه حفاظت‌شده بوزین و مرخیل پاوه زیستگاه بکری برای حیواناتی همچون کل، بز، قوچ، میش، شوکا، خرس قهوه‌ای، خوک، پلنگ، روباه، سیاه گوش و کفتار است که دارای مساحتی بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از