حالت تاریک

۱۳آبان یادآور توانمندی دانش‌آموزان است

۱۳آبان یادآور توانمندی دانش‌آموزان است

رئیس‌آموزش و پرورش شهرستان کنگاور گفت: بی‌شک گرامیداشت یوم‌الله ۱۳‌آبان جایگاه والا و توانمندی‌های دانش‌آموزان را به آنها یادآور می‌شود.

علی‌اشرف حسینی‌مهر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: روز دانش‌آموز یک بار دیگر زمینه اتحاد و همبستگی همه مردم را در دفاع از آرمان‌های انقلاب فراهم خواهد آورد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگاور جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و یاد و خاطره ۳۶هزار  شهید دانش‌آموز را گرامی داشت.

وی از همه آحاد جامعه به ویژه همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان شهرستان خواست تا با حضور پررنگ و  گسترده در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

حسینی‌مهر خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی ۱۳آبان علاوه بر نمایش انسجام و وحدت خود در حمایت از نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار و تنفر خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی در جنایات اخیر اعلام کنند.

وی افزود: مردم با شرکت در راهپیمایی ۱۳آبان نشان خواهند داد که با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع و به احدی اجازه نخواهند داد وحدت و همدلی امت اسلامی‌مان را خدشه‌دار سازد.

حسینی‌مهر گفت: بی‌شک گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبان نه تنها جایگاه والا و توانمندی‌های  دانش‌آموزان را به آن‌ها یادآور می‌شود، بلکه آن‌ها را از تاریخی مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور و مفاهیمی مانند استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم نیز آگاه می‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از