حالت تاریک
سرپرست راهداری استان کرمانشاه:

۱۳۴۵ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه برف‌روبی شد

۱۳۴۵ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه برف‌روبی شد

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۹۳ نیروی راهداری یک هزار و ۳۴۵ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی و ۷۰۵ تن شن و نمک‌پاشی را انجام دادند.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته راهداران کرمانشاهی با تلاش خود محورهای کوهستانی و استان کرمانشاه را پاکسازی کردند و تمامی محورهای مواصلاتی هم اکنون باز است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در شبانه‌روز گذشته ۹۳ نیروی راهداری یک هزار و ۳۴۵ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی و ۷۰۵ تن شن و نمک‌پاشی را انجام دادند.

کهریزی بیان کرد: مجموع ساعات بارش برف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۳۳ ساعت گزارش شده که بیشتر در نواحی کوهستانی و برف‌گیر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف رهاسازی و ۶ مقطع ریزش برداری توسط راهداران با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین انجام گرفت.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچین در راه‌های روستایی ۱۸ نیرو با ۱۲ دستگاه ماشین آلات هشت محور مسدود شده را بازگشایی کردند و راهداران استان برای ادامه فصل سرما در آمادگی کامل قرار دارند.

کهریزی با اشاره به آمادگی ۷۵۰ نیروی راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار، گفت: کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه نواقص در محورهای مواصلاتی آن را با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از