حالت تاریک

۲۸ مصدوم در تصادف جاده مشهد-کرمانشاه

۲۸ مصدوم در تصادف جاده مشهد-کرمانشاه

تصادف اتوبوس و کامیون در ۳۰ کیلومتری سمنان ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که گروه‌های عملیاتی ۲۸ مصدوم حادثه دیده را به بیمارستان کوثر سمنان منتقل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، به نقل از ایرنا، پژمان قراییان؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و کامیون در ۳۰ کیلومتری سمنان ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که پس از گزارش حادثه، گروه‌های عملیاتی به سرعت به محل اعزام و ۲۸ نفر از مسافران حادثه دیده برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.  

 

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ با ١۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صحنه اعزام شدند.

 

  دکتر محمد فروزش‌فرد سرپرست بیمارستان کوثر سمنان نیز اعلام کرد این مصدومان به سرعت در بخش اورژانس پذیرش و خدمات‌دهی شدند و هم‌اکنون وضعیت جسمانی هیچ یک از مصدومان وخیم و بدحال نیست.   اتوبوس از مشهد به کرمانشاه در حرکت بوده است.  

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از