حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه:

۳.۷میلیون خودرو در جاده‌های کرمانشاه تردد کردند

۳.۷میلیون خودرو در جاده‌های کرمانشاه تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۹ آخرین روز سال قبل با آغاز طرح نوروزی، ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته‌اند.


وی عنوان کرد: در این بازده زمانی ۲۵۸ هزار دستگاه خودرو به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه وارد و ۲۵۹ هزار دستگاه خودرو از استان کرمانشاه خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در رابطه با تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین، بیان کرد: ۳ میلیون و ۴۹ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و ۶۸۷ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین در سطح استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.


کهریزی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری، خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی همه نیروهای اداره‌ کل راهداری برای خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان در آماده‌باش کامل بوده و راهدارخانه‌ها برای اسکان موقت مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند.


وی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هم‌وطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از