حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
۵۰۰ برنامه فرهنگی در کرمانشاه اجرا شد
در راستای برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمانشاه؛

۵۰۰ برنامه فرهنگی در کرمانشاه اجرا شد

مسئول دبیرخانه کمیته اقشار بسیج کنگره ملی سرداران امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: ۵۰۰ برنامه فرهنگی در کرمانشاه اجرا شد.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: قریب  به دو سال است که مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی آغاز شده و با پیگیری‌های اعضای کمیته‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی حضور نخبگان و اندیش‌ورزان در این مقوله، تدوین و ابلاغ شد.

وی افزود: تشکیل  ۲۴ کمیته استانی و تدوین ۴۹۳ برنامه همچنین تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی در هر شهرستان با تدوین  ۳۲۲ برنامه به اجرای برنامه‌های زیادی در دو سال اخیر منجر شده است.

اکبری گفت: جامعه هدف مورد نظر در این برنامه‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان، محلات  و نیروهای مسلح، به‌ویژه قشر نسل جدید است که مورد نظر بود و اجرای برنامه‌های فرهنگی - هنری، فضای مجازی، ورزشی و رسانه‌ای در قالب یادواره‌های شهدا، کرسی‌های آزاداندیشی، راهيان نور و... با تمرکز بر بوم جغرافیایی و توجه لازم به ظرفیت‌های بومی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنگره شهدای کرمانشاه در برنامه‌های اجرایی با موضوع نقش کرمانشاه در دفاع مقدس، از ظرفیت نخبگان، پژوهشگران، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه در سراسر استان با تمرکز کامل بر یگان‌ها و مناطق  اصلی دفاع مقدس و گفتمان‌سازی معنوی از آغاز جنگ تحمیلی تا عملیات غرورآفرین مرصاد استفاده شده است.

دبیر کمیته اقشار بسیج  کنگره شهدای استان کرمانشاه در پایان ابراز کرد: امیدواریم با پشتیبانی‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاه‌های فرهنگی در استان، شاهد برگزاری مناسب اجلاسیه کنگره شهدای پیش رو باشیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از