حالت تاریک
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

۸۵۰ معتاد متجاهر در کرمانشاه جمع‌آوری شدند

۸۵۰ معتاد متجاهر در کرمانشاه جمع‌آوری شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع‌آوری و ساماندهی ۸۵۰ معتاد متجاهر طی دو ماه گذشته خبر داد.

 

کیوان گل‌آوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در راستای جمع‌آوری وساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان کرمانشاه اقدامات قابل توجهی انجام شده به گونه‌ای که از دو هفته پیش از اربعین تاکنون 850 معتاد جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

وی افزود: به‌منظور اجرای سیاست‌های کلان ابلاغ شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و با توجه به مطالبات مردمی و بهم ریختگی بخشی از فضای شهر موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر در نظر گرفتن یک مرکز نگهداری معتادان متجاهر برای شهرستان‌های شرق استان، یک مرکز در غرب استان با ظرفیت نگهداری 200 نفر و یک مرکز نیز در مرکز استان با ظرفیت 530 نفر برای نگهداری معتادان متجاهر در نظر گرفته شده است.

به گفته گل‌آوری مرکز تبصره دو ماده 16 نیز واقع در ابتدای جاده کهریز با 200 نفر ظرفیت نگهداری و مرکز نگهداری معتادان واقع در چشمه‌سفید با حدود 200 نفر ظرفیت نگهداری در کرمانشاه مورد استفاده است.

وی افزود: جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر سبب بهبود فضای شهر و رضایت‌مندی مردم شده همچنین در کاهش چشمگیر ناهنجاری‌ها و جرائم به‌ویژه آمار سرقت‌های خرد بنا به اذعان نیروی انتظامی نقش داشته است.

 

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استمرار طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به ارتقای سطح امنیت و سلامت جامعه منجر خواهد شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از