حالت تاریک
رئیس تامین اجتماعی پاوه:

یک‌هزار و ۸۸۹ مستمری‌بگیر در پاوه وجود دارد

یک‌هزار و ۸۸۹ مستمری‌بگیر در پاوه وجود دارد

رئیس تامین اجتماعی پاوه گفت: شعبه تامین اجتماعی شهرستان پاوه با دارا بودن تعداد ۱۸۸۹ مستمری‌بگیر ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در شهرستان پرداخت می‌شود.

سیدفخرالدین حیدری در گفتگو خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شعبه تامین اجتماعی شهرستان پاوه با دارا بودن تعداد ۱۸۸۹ مستمری‌بگیر ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در شهرستان پرداخت می‌شود.

رئیس تأمین اجتماعی پاوه با اشاره به تعداد بیمه‌شدگان و انواع مشاغل تحت پوشش این شعبه، گفت: طبق آمار این شعبه دارای هفت هزار و ۶۵۰ نفر بیمه شده اصلی، با احتساب افراد تبعی بالغ بر ۱۹۰۰۰ نفر جمعیت را تحت پوشش خود دارد که شامل انواع بیمه‌های اجباری و غیراجباری است.

وی پرداخت مقرری‌بگیر بیمه بیکاری به مبلغ ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان تا پایان پایان آذر ماه، پرداخت مبلغ ۳۳۶ میلیون تومان غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های حمایتی کوتاه خدمت شامل کمک هزینه بارداری؛ کمک هزینه اورتز و پروتز و. . . پرداخت وام هر کدام به ارزش دویست میلیون ریال به صورت غیرحضوری و قرعه‌کشی به مستمری‌بگیران، خدمات‌رسانی ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج را از اهم آمار و اقدامات این شعبه در ۹ ماهه سال‌جاری عنوان کرد.

حیدری الکترونیکی کردن پرونده‌های کارگاه‌های تحت پوشش، اجرای طرح بیمه ورزشکاران، امدادگران هلال‌احمر و… و ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی واقع در طبقه همکف مسجد صلاح الدین به صورت رایگان را از دیگر خدمات این شعبه بیان کرد.

رئیس تأمین اجتماعی پاوه بیان داشت: با هدف کاهش مراجعات مردم و سهولت در امر خدمت‌رسانی این شعبه با غیر حضوری کردن ۳۹خدمت مختلف در سال قبل، این رقم را بیش از دو برابر و به عدد ۶۹ خدمت غیرحضوری در سال جاری افزایش داده است که از این حیث شعبه پاوه جز شعبات ممتاز کشور است.

وی در ادامه از بهره‌برداری سامانه ۱۴۲۰ و CRM خبر داد و عنوان کرد: با استفاده از این سامانه مشاوره‌های غیر حضوری و درخواست‌های ارسالی بدون مراجعه ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام و به درخواست‌های ارسالی رسیدگی می‌شود.

حیدری با اشاره به گسترش بیمه‌های طرح فراگیر خانواده ایرانی در شهرستان ابراز امیدواری کرد که این حرکت مهم باعث کاهش فقر و افزایش مولفه توسعه در شهرستان شود.

وی همچنین از مزایای فراوان بیمه زنان خانه‌دار و دانشجویان به افزایش انگیزه در بین بانوان خانه‌دار و رفع نگرانی بابت فقدان سابقه کار دانشجویان قبل از استخدام اشاره کرد.

رئیس تأمین اجتماعی در پایان گفت: با نشست‌های تعاملی و فرهنگی با ائمه جمعه و جماعات شهرستان و رئیس دانشگاه پیام نور و روسای سایر ادارات، امید است روند روبه رشد دایره شمول شهرستان در زمینه بیمه‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی در این زمینه موجب بهره‌مندی هرچه بیشتر آحاد مردم شهرستان از خدمات سازمان تامین اجتماعی شود.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از