حالت تاریک
نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی:

حاج‌قاسم ولایت‌مداری را در میدان عمل ثابت کرد

حاج‌قاسم ولایت‌مداری را در میدان عمل ثابت کرد

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی گفت: حاج قاسم ولایت‌مداری را در میدان عمل ثابت کرد و همواره پشت‌سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام و‌ امیرالمؤمنین(ع) است‌، ایشان مرد میدان در کار‌های جهادی، انقلابی بود و دنبال نام و نان و نشان نبود کار‌های نشدنی را شدنی کرد.

وی ایثار و مجاهدت‌ها در میدان رزم و روحیه شهادت‌طلبی حاج قاسم را دیگر ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: وجود‌ ایشان هراس را به دل استکبار انداخته بود؛ در مقابل مسائل و مشکلات مقاوم بود و تلاش می‌کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی ولایت‌مداری را از دیگر ویژگی‌های سردار دل‌ها عنوان کرد و افزود: حاج قاسم ولایت‌مداری را در میدان عمل ثابت کرد و خود را سربازی برای ولایت می‌دانستند و همواره پشت‌سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند.

وی شجاعت، دفاع را از دیگر ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها برشمرد و بیان کرد: این سردار بزرگ با دفاع همه جانبه بساط داعش را متلاشی کرد.

وی گفت: شناخت مکتب حاج قاسم یعنی شناخت اهداف، باور‌ها، آرمان‌ها و آنچه که او در عمل بدان وفادار بود و جانش را بر سر آن داد.

حجت الاسلام حسینی کیا، با اشاره به دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی در کنار نبوغ نظامی، از نظر اخلاقی نیز الگو و نمونه است همانطور که در بیانات مقام معطم رهبری آمده است صدق و اخلاص، خصلت بارز‌ ایشان است.

وی همچنین رعایت بیت‌المال، برخورداری از حسن خلق، ظلم‌ستیزی و دشمن‌شناسی، ولایت‌پذیری و ارادت به اهل بیت (ع) را از دیگر ابعاد شخصیتی سردار خواند و خاطر نشان کرد: هوش استراتژیک و موقعیت‌شناسی دقیق از جمله ویژگی‌های بارز وی بود این ویژگی‌های مکتب سلیمانی می‌تواند الگوی آموزشی و تربیتی کشور شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از