حالت تاریک
رییس کمیته داوران هیات کشتی استان کرمانشاه:

داور بین‌المللی کشتی برای داوری به بغداد می‌رود

داور بین‌المللی کشتی برای داوری به بغداد می‌رود

رییس کمیته داوران هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: فرشاد امیری داور بین‌المللی کشتی استان برای قضاوت و ارتقای درجه داوری در مسابقات جام عرب در بغداد شرکت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، به نقل از خوربران، فرشاد امیری داور بین المللی کشتی استان برای قضاوت و ارتقای درجه داوری در مسابقات جام عرب در بغداد شرکت خواهد کرد.

 

محمود مدبر روز سه‌شنبه در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این داور کرمانشاهی که در این دوره از رقابت‌های کشتی جام عرب در بغداد قضاوت خواهد داشت دارای مدرک داوری درجه سه بین المللی است که در خلال این رقابت‌ها در دوره ارتقای کسب مدرک درجه سه به ۲ نیز حاضر خواهد شد.


وی افزود: این مسابقات در روزهای ۱۶ تا ۱۸ آذرماه به میزبانی بغداد برگزار خواهد شد و محمد مصلایی‌پور عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی و رئیس کمیسیون داوران کشورمان نیز با دعوت اتحادیه جهانی کشتی بعنوان مدرس و نماینده این اتحادیه در این مسابقات شرکت می‌کند.


رییس کمیته داوران هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: هم اکنون در استان کرمانشاه ۵۴ داور ملی و بین المللی وجود دارد که از این تعداد ۴ داور بین المللی بوده که ۲ داور دارای مدرک درجه ۲ و ۲ داور نیز دارای مدرک درجه سه بین‌المللی هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از