دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-02 18:09 - شماره خبر : 8295 0

آمادگی کرمانشاه برای میزبانی ۴ رقابت بین‌المللی

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آمادگی این استان برای برای میزبانی ۴ رقابت بین‌المللی خبر دادذ.

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌ها در سطح کشور میزبانی مسابقات بین‌المللی و معتبر است که فواید و بهره‌های زیادی برای کل استان‌ها در بر خواهد داشت.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از راه‌های توسعه ورزش در هر استان، وجود توریست‌های ورزشی در پی میزبانی مسابقات بین‌المللی است، لذا حضور توریست در هر زمینه‌ای به ویژه در حوزه ورزش اتفاقات خوبی به دنبال خواهد داشت و منجر به توسعه شهر میزبان می‌شود.

حسین‌زاده از میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات بین‌المللی خبرداد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای سال ۱۴۰۳، برگزاری چهار رویداد بین‌المللی برای استان کرمانشاه تعریف شده و مجوزات لازم از شورای برون‌مرزی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مربوطه دریافت شده است.

وی در ادامه افزود: به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری مقدمات برگزاری مسابقات هستیم و اعتبارات لازم آن در حال جمع‌آوری است که در این راستا استانداری و سازمان مدیریت بخشی از هزینه برگزاری را بر عهده گرفته‌ و فدراسیون‌های مربوطه و وزارت ورزش نیز حامی مالی این رویدادها خواهند بود.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این چهار مسابقه شامل مسابقات بین‌المللی شطرنج، ووشو، کونگ‌فو و بسکتبال سه نفره است که به ترتیب در شهریورماه، آبان‌ماه و بهمن‌ماه برگزار خواهند شد. 

حسین‌زاده در پایان اذعان کرد: این نوید و خبر خوش باید به گوش هم‌استانی‌ها عزیز برسد که استان کرمانشاه مثل سال‌های گذشته آماده و قدرتمند میزبان چهار مسابقه بین‌المللی خواهد بود تا ان‌شاءالله انسجام ملی و همراهی استان را در میزبانی این رویدادهای مهم به جهانیان نشان دهد و قطعاً باعث توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

 

انتهای خبر/.

https://mersadnews.ir/short/4PJ7A
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار