حالت تاریک
فرماندار هرسین خبر داد:

اجرای عملیات ساماندهی ورودی شرقی و غربی هرسین

اجرای عملیات ساماندهی ورودی شرقی و غربی هرسین

فرماندار هرسین گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر هرسین به‌ویژه در بخش غربی از برنامه‌های مهم فرمانداری است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صبح امروز چهارشنبه ابوطالب ایتوندی در جلسه شورای ترافیک شهرستان هرسین، اظهار داشت: ساماندهی ورودی‌های شهر هرسین به‌ویژه در بخش غربی با توجه به شکل هندسی نامنظم وعدم وجود زیباسازی در این مسیر همواره از برنامه‌های مهم فرمانداری بوده است.

فرماندار هرسین گفت: ورودی‌های شهر هرسین به‌علت موارد یاد شده، عدم وجود زیبایی‌های بصری و ایمن‌سازی استاندار در این مسیر ساماندهی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در طرح جدیدی که برای پروژه ساماندهی ورودی‌های شهر هرسین تهیه شده است علاوه بر آسفالت و استاندارسازی مسیر با توجه به قوانین راهداری، ایجاد فضای سبز، نصب وسائل بازی برای کودکان، نصب آلاچیق و المان‌ها زیبا و همچنین محوطه‌سازی فضای سبز به‌منظور تفریح مردم و بازی کودکان طراحی و پیش‌بینی شده است.

بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای ترافیک بخشی دیگر از موارد مورد پیگیری فرماندار هرسین در جلسه شورای ترافیک بود.

ایتوندی همچنین در این جلسه بر ضرورت تسهیل در تردد و ایمن‌سازی مسیرهای بزرگراهی، شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار هرسین ادامه داد: با توجه به شروع بارندگی و احتمال یخبندان در صورت بارش برف، ادارات خدمات‌رسان باید نسبت به ذخیره شن و نمک اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی مسیرها و نقاط حادثه‌خیز، تنقیه پل‌ها، به‌ویژه پل‌هایی که در مسیرهای روستایی قرار دارند باید به‌عنوان یک اولویت پیگیری شود.

نوسازی یا تعویض علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی‌های بزرگراهی و همچنین مسیرهای شهری از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود.

فرماندار هرسین در پایان سخنانش خواستار هم‌گرایی و هم‌افزایی اعضای جلسه در اجرای مصوبات جلسه شد.

لازم به‌ذکر است که مجوزهای مربوطه برای ساماندهی پروژه‌های مذکور با پیگیری‌های مستمر فرماندار صادر شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از