حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سنقر:

اضمحلال رژیم صهیونیستی قطعی است

اضمحلال رژیم صهیونیستی قطعی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه اضمحلال رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی بیش از پیش برای جهانیان نمایان شده است.

حجت‌الاسلام عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: عملیات حماس نشان داد که اسطوره نمایشی شکست‌ناپذیری ارتش صهیونیستی، یک ادعای تو خالی است و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در برابر ایستادگی نیروهای مقاومت شکست‌پذیر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: عملیات جریان مقاومت، یک نقطه عطف در روند استمرار مقاومت مسلحانه ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است و نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مسلحانه قابل شکست است.

وی با بیان اینکه بیش از هفت دهه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، گفت: فلسطینیان با این عملیات نشان دادند که نه تنها تحت تأثیر این ظلم تضعیف نشدند، بلکه روز به روز قدرت بیشتری پیدا کردند.

حجت‌الاسلام جعفری ابراز داشت: ساکنان غزه به دلیل محاصره شدید از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، در بدترین شرایط انسانی و اقتصادی به سر می‌برند اما این عملیات جواب محکمی به محاصره‌های شدید داد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات مبارزان فلسطینی به نام طوفان الاقصی صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باز کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر تصریح کرد: امروز جهانیان شاهد نسل‌کشی و کشتار عجیب و غریب رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستند تا جایی که این رژیم نزدیک به هشت هزار نفر غیرنظامی و کودک را با قساوت به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه امروز نفرت جامعه جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به گذشته بیشتر شده است، عنوان کرد: اقتدار اطلاعاتی این رژیم جعلی و کودک‌کش در جریان طوفان الاقصی به صورت کامل فرو ریخته شد.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه تکیه رژیم صهیونیستی در تمام سال‌های غصب در سرزمین فلسطین به قدرت نظامی، اطلاعاتی و عملیاتی‌اش بود که با عملیات «طوفان الاقصی» شکسته شد، گفت: عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی موجودیت این رژیم را برای همیشه شکست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از