حالت تاریک
فرماندار پاوه:

انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در راه است

انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در راه است

فرماندار پاوه گفت:  یقین داشته باشید خون کودکان بی‌گناه، طفل‌های معصوم و تمام شهدای غزه بی‌تقاص نخواهند ماند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک توسط مجاهدان جبهه مقاومت انتقام سختی از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در رابطه با فرارسیدن ۱۳آبان در سخنانی، اظهار داشت:   ۱۳آبان ماه به دلیل وقایع مهمی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به دلیل مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان مقابل درب دانشگاه تهران سال در ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و ان‌شاءالله با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.

 فرماندار پاوه  ۱۳ آبان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: در این روز اعلام همبستگی دانش‌آموزان ایرانی را با دانش‌آموزان فلسطینی در روز دانش‌آموز به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

حیدری افزود:   این روزها فلسطین به‌عنوان پاره تن اسلام زخمی است و متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند پس باید  خشم و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همدری خود را با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهیم.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی گذرگاه فلسطین را بسته تا کمک‌های مردمی دیگر کشورها به دست مردم مظلوم غزه نرسد تا جایی که امروز مردم فلسطین شاهد زخمی شدن کودکان و اعضای خانواده خود هستند اما دارویی برای درمان آن‌ها در دسترس نیست همچنین رژیم صهیونیستی آب و برق آن‌ها را هم قطع کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: جامعه جهانی با استانداردهای چندگانه خود در برابر این جنایات سکوت کرده و کشورهای غربی در قضیه جنگ اوکراین علیه روسیه متحد شدند و کمک‌های رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند اما گوش خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و مردم فلسطین را که از آب و خاک خود دفاع می‌کنند به عنوان جنایتکار معرفی می‌کنند.

وی گفت:   یقین داشته باشید خون کودکان بی‌گناه، طفل‌های معصوم و تمام شهدای غزه بی‌تقاص نخواهند ماند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک توسط مجاهدان جبهه مقاومت انتقام سختی از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از