حالت تاریک
بازیکنانمان به علت خستگی تمرکز نداشتند
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران:

بازیکنانمان به علت خستگی تمرکز نداشتند

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران شرایط نامناسب استادیوم آزادی کرمانشاه، خستگی بازیکنانش، در اختیار نداشتن بازیکنان اصلی تیم و داوری را عوامل شکست تیمش برابر بعثت کرمانشاه عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ داریوش یزدی، شامگاه گذشته پس از بازی تیمش مقابل بعثت کرمانشاه در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال که با پیروزی سه بر صفر حریف کرمانشاهی به پایان رسید، در نشستی خبری، با گلایه از شرایط نامناسب استادیوم آزادی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: زمانی که به شهر خوب کرمانشاه آمدیم، فکر می‌کردیم استادیوم آزادی قابلیت بازی را دارد، اما مجموعه شرایط در استادیوم اصلاً مناسب بازی نبود. 

وی افزود: به ناظر فدراسیون اعتراض خود را نسبت به وضعیت این استادیوم داشتیم که ایشان نیز بارها عذرخواهی کردند، در حالی که عذرخواهی دیگر به کار تیم ما نمی‌آید. 

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: شرایط استادیوم آزادی حتی در حد یک مسابقه استانی هم نیست؛ رختکن ما اصلاً زیبنده یک تیم فوتبال دسته سومی یا دسته دومی هم نبود، چه برسد به لیگ دسته اول. 

یزدی با تبریک به تیم بعثت به خاطر پیروزی در این دیدار، عنوان کرد: متأسفانه بازیکنان تیم ما برای دیدار قبلی خود هشت ساعت را در مسیر رفت و هشت ساعت را در مسیر برگشت بودند و خستگی این ترددها در بدن آن‌ها باقی مانده بود و به همین دلیل تمرکز لازم را نداشتند. 

وی یکی دیگر از دلایل شکست تیمش در این دیدار را در اختیار نداشتن بازیکنان اصلی تیم عنوان کرد و افزود: علیرغم اینکه باشگاه ما هیچ بدهی ندارد و بازیکنان جدید و خوبی را جذب کرده‌ایم، اما هنوز کارت آن‌ها صادر نشده و نمی‌توانند بازی کنند. 

وی افزود: فکر می‌کنم داور مسابقه نیز مقداری در برخی صحنه‌ها به تیم بعثت کرمانشاه کمک کرد. 

یزدی در ادامه بدون اینکه وارد جزئیات شود، با بیان اینکه فشارهای زیادی را متحمل می‌شوم، گفت: در سالیانی که در فوتبال مربیگری می‌کنم، در سال‌های متعددی فشارهایی را روی من آوردند و این مسئله باعث شده تا تمرکز فنی لازم را نداشته باشم؛ فشارهایی که من تحمل می‌کنم روی سایر مربیان نیست. 

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از