حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

قلع و قمع بنا تبعات اجتماعی به‌دنبال دارد

قلع و قمع بنا تبعات اجتماعی به‌دنبال دارد

فرماندار سرپل‌ذهاب با تاکید بر اینکه قلع و قمع بنا تبعات اجتماعی به‌دنبال دارد، گفت: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت جلوگیری به‌عمل آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، صدراله بابلی در جلسه‌ای که با حضور دهیاران بخش مرکزی قلعه شاهین و دشت‌ذهاب در خصوص پوشش بیمه کشاورزی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یادشهدای ملت مظلوم غزه و ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدمات عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و مردم‌داری دهیاران زبانزد است، کارهای جهادی دهیاران شهرستان قابل تقدیر است. 

 

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: شهرستان بالغ بر ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۵ هزارنفر آن روستایی هستند و این نشان از توسعه، تولید، ایجاد اشتغال و امنیت پایدار در روستاها است. 

 

وی عنوان کرد: روستاهایی که منابع طبیعی دارند، باید نگاه و نگرش بلندمدت نسبت به آنها داشته‌ باشیم و با برنامه‌ریزی عمل کنیم.  

 

 بابلی گفت: خطر حوادث غیرمترقبه، چون زلزله، سیل، آتش سوزی و. . . در کمین مردم است، لذا پیشگیری موضوعی است که باید همه نسبت به آن حساسیت ویژه داشته‌باشیم.  

 

وی با بیان اینکه محصولات کشاورزی ثمره ماه‌ها تلاش و زحمت کشاورزان است، تصریح کرد: این محصولات همیشه در معرض آفت‌ها و خطراتی مانند سیل قرار دارد که ممکن است در مدتی کوتاه از بین برود و بیمه کشاورزی در این شرایط کمکی به کشاورزان است.

 

بابلی افزود: بیمه در کنار محصولات کشاورزی برای بیمه دام هم کاربرد دارد و دامداران می‌توانند دام‌های خود را در برابر بیماری‌های مختلف و سایر خطرها بیمه کنند.  

 

وی با تاکید بر اینکه قلع و قمع بنا تبعات اجتماعی به‌دنبال دارد، گفت: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت جلوگیری به‌عمل آید.

 

بابلی در ادامه به مسئله انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیله القدر و ناموس مردم است که سرنوشت مردم را تعیین می‌کند، دشمن برای انتخابات برنامه دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان در امر انتخابات امانت‌دار مردم هستند، گفت: باید در امر انتخابات به امنیت، مشارکت سلامت و رقابت توجه کنیم. 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از