حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار برای دستیابی‌ به قله
مدرس حوزه علمیه امام خمینی مطرح کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار برای دستیابی‌ به قله

مدرس حوزه علمیه امام خمینی (ره) گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم با دفاع از حریم و حرم درس ایثار و شهادت را به ما آموختند تا یاد و خاطره شهدا همواره در زندگی ما جاری و ساری باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی صادقی‌امین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز و پیشرفت نظام مقدس اسلامی مدیون خون پاک شهدا در دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت است. 

مدرس سطح عالی حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: امروزه در سطح جهانی، قهرمان‌سازی و الگوسازی به عنوان یک ضرورت شناخته شده است و همه جوامع در پی یافتن الگوهای مناسب برای نسل‌های آینده خود هستند. 

وی تصریح کرد: همه نسل‌ها نیازمند الگوگیری از شهدا هستند لذا برگزاری کنگره‌های شهدا بهترین فرصت برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این عزیزان است؛ به برکت انقلاب اسلامی قهرمانان بزرگی داریم که می‌توانند افتخارآفرینی کنند و با برگزاری کنگره‌های شهدا این فرصت برای ما به وجود آمده است که شهدا را به جوانان و نسل امروز معرفی کنیم. 

صادقی‌امین بیان داشت: یکی از دلایلی که در جامعه امروزی آمار بزهکاری‌های اجتماعی بالا است این است که ما نتوانستیم الگوهای موفقی که قهرمانان ملی بودند را به جوانان معرفی کنیم؛ برگزاری کنگره شهدا فرصت مغتنمی است که به برکت خون شهدا بتوانیم جوانان امروز را وارد میدان نبرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کنیم. 

مدرس سطح عالی حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم با دفاع از حریم و حرم درس ایثار و شهادت را به ما آموختند تا یاد و خاطره شهدا همواره در زندگی ما جاری و ساری باشد. 

وی با اشاره به پاسخ قاطعانه اخیر به جنایات رژیم صهیونیستی، این اقدام را نشانه‌ای از تداوم راه شهدا دانست. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از