حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
تحقیر دوباره صهیونیست‌ها با انتقام موشکی سپاه
فرماندار سنقر و کلیایی مطرح کرد:

تحقیر دوباره صهیونیست‌ها با انتقام موشکی سپاه

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه دستاوردهای این عملیات موشکی سپاه غرورآفرین در عرصه بین‌الملل باعث تحقیر مجدد رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی شد، افزود: در عرصه داخلی رژیم منحوس صهیونیستی با ترس شدیدی مواجه شد.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن ابراز خرسندی از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ سپاه پاسداران، اظهار داشت:   قلب میلیون‌ها انسان آزاده در سراسر جهان به واسطه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ علیه رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی توسط سپاه همیشه مقتدر انقلاب اسلامی ایران و مشارکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شاد شد و قطعاً باعث شادی قلب قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) خواهد شد. 

فرماندار سنقر و کلیایی ضمن اشاره به اینکه دستاوردهای این عملیات غرورآفرین در عرصه بین‌الملل باعث تحقیر مجدد رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی شد، افزود: در عرصه داخلی رژیم منحوس صهیونیستی با ترس شدیدی مواجه شد. 

وی با بیان اینکه  مردم مسلمان منطقه از جنایات صهیونیست‌ها خشمگین هستند، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را ناجی منطقه و خود می‌دانند و این به معنای تقویت بیش از پیش فرهنگ مقاومت در منطقه خواهد بود. 

قربانی گفت: همه آزادی‌خواهان جهان می‌دانند و می‌فهمند که محور مقاومت و نیروهای حزب‌الله و در رأس جمهوری اسلامی ایران با حاکمیت الله و ولایت مطلقه فقیه و با پشتیبانی ملت سرافراز، انقلابی، متدین، شجاع و مسلح مقتدر و پا در رکاب ولی امرشان هر لحظه که بدانند و بفهمند که حاکمان جور و ظالمان و ستمگران قصد تجاوز و تعدی را دارند دست متجاوزان و غاصبان را قطع خواهند کرد. 

وی این عملیات را هشدار بسیار  مهمی برشمرد و بیان داشت: همه حاکمان جور به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی بدانند اگر بخواهند با ملت جمهوری اسلامی ایران و با محور مقاومت مواجه شوند حتماً با پاسخ کوبنده و شدیدی مواجه خواهند شد. 

فرماندار سنقر و کلیایی ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به محضر بقیه‌الله‌الاعظم و به محضر فرمانده معظم کل قوا و همه خانواده‌های شهدا و جانبازان آزادگان و رزمندگان، افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان سنقر و کلیایی در همان ساعات اولیه در پرتاب موشک‌های جمهوری اسلامی به مواضع رژیم منحوس صهیونیستی در خیابان‌ها حاضر شدند و با ابراز شادی و شادمانی بار دیگر بیعت مجدد خود را با آرمان‌های بالای امام راحل عظیم‌الشأن، شهدای راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید کردند. 

وی در پایان تاکید کرد: مردم ولایتمدار شهرستان سنقر آمادگی خود را برای حضور همیشه در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی به اثبات رساندند امیدواریم که خدای متعال با تفضلاتش و با عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و به رهبری زعیم عالی‌قدر انقلاب اسلامی ایران بتوانیم انتقام خون به ناحق ریخته مجاهدان کبیر جبهه مقاومت و شهدای راه جبهه مقاومت را از رژیم منحوس صهیونیستی بگیریم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از