حالت تاریک

ثبت‌بیش از ۴/۷میلیمتر باران در سرپل‌ذهاب

ثبت‌بیش از ۴/۷میلیمتر باران در سرپل‌ذهاب

رئیس اداره هواشناسی شهرستان سرپل‌ذهاب از ثبت بیش از ۴/۷میلیمتر باران در شهرستان خبرداد و گفت: این سامانه فعال بارشی تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

الماس قاسمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، از ورود سامانه بارشی به جو شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون میزان بارش باران ۴/۷ میلیمتر به ثبت رسیده‌است.

وی افزود: دمای هوای کنونی شهرستان ۱۵درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت موجود در هوا ۹۰درصد است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان از فعالیت و حاکمیت این سیستم بر جو منطقه تا جمعه هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: این موج ناپایدار از بامداد امروز (چهارشنبه) تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تاثیر داده است؛ در بعضی ساعات سبب وزش باد، بارندگی احتمالاً همراه با رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهد شد.

قاسمی گفت: بارش که فردا و در نیمه غربی، بخصوص منطقه اورامانات نمود بیشتری خواهد داشت؛ ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه شود.

شایان ذکر است؛ در روزهای پنج شنبه و جمعه، شرایط برای تشکیل مه صبحگاهی، بویژه در مناطق سردسیر و معتدل، فراهم می‌شود. همچنین دمای هوای روزانه که فردا به طور محسوس کاهش می‌یابد؛ از روز پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده به آرامی افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از