حالت تاریک
رئیس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه:

دوومیدانی کرمانشاه نیمه‌ تعطیل است

دوومیدانی کرمانشاه نیمه‌ تعطیل است

رئیس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: به دلیل برگزاری مسابقات فوتبال، امکان تمرین قهرمانان دونده کرمانشاهی در پیست مجموعه ورزشی آزادی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، به نقل از خوربران،  سلطان مراد یاری در گفتگویی بااشاره به چالش هایی که این روزها دوومیدانی کاران کرمانشاهی با آن مواجه هستند، اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش که مسابقات لیگ فوتبال شروع شده، دوومیدانی کرمانشاه هم تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

وی افزود: در طول هفته از شنبه تا روز پنجشنبه هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ مسابقات فوتبال در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و پس از هر مسابقه هم حدود یک ساعت حواشی آن طول می‌کشد.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: با این شرایط عملا تمرینات قهرمانان دوومیدانی کرمانشاه تعطیل شده، چراکه از ساعت ۱۷ عصر به دلیل تاریک شدن و برودت هوا امکان اینکه بتوانند خوب تمرین کنند، وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این راستا، مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان داشتیم و درخواست کردیم که در صورت امکان زمان و مکان برگزاری رقابت های فوتبال را تغییر دهند، اما آنها هم گفتند که فدراسیون تنها این زمین چمن را برای مسابقات تائید کرده و امکان اینکه ساعت آن را هم تغییر دهیم، وجود ندارد.

یاری در پاسخ به اینکه چرا دوومیدانی کاران کرمانشاهی در پیست سایر مجموعه های ورزشی همچون انقلاب یا ۱۵ خرداد تمرین نمی‌کنند هم گفت: این مجموعه ها از طریق ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و آنها هم در همین ساعت زمین چمن خود را در اختیار مدارس فوتبال گذشته اند و امکان تمرین در آنها هم وجود ندارد، از طرفی این پیست‌ها هم استاندارد نیستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در کرمانشاه تنها به فوتبال توجه می‌کنند، فوتبالی که هیچ خروجی برای استان ندارد و در مقابل دوومیدانی که رشته ای مدال آور است و همواره قهرمانان بزرگی در این رشته داشته ایم، مظلوم واقع شده است.

رئیس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده، قهرمانان دوومیدانی ما برای تمرین کردن به پارک شرقی یا سراب قنبر می‌روند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از