حالت تاریک
فرماندار سنقروکلیایی:

یشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیجی است

یشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیجی است

فرماندار سنقروکلیایی گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت روح و تفکر بسیجی در جامعه بوده و هر جا که تفکر بسیجی طنین انداز شده کشور به پیروزی و موفقیت در آن عرصه دست یافته است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اعضای شورای تأمین سنقروکلیایی به همراهی جمعی از مسئولین و بسیجیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حجت الاسلام اکبری امام جمعه سنقروکلیایی دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام اکبری ضمن گرامیداشت هفته‌ بسیج، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) تشکیل بسیج را از متون دینی اسلام استخراج کرد و این تفکر بسیجی باید در بین مسئولان و مردم ساری و‌ جاری باشد.

فرماندار سنقروکلیایی ضمن تبریک هفته بسیج، بویژه به فرماندهی سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه طنین انداز شود، گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت روح و تفکر بسیجی در جامعه بوده و هر جا که تفکر بسیجی طنین انداز شده کشور به پیروزی و موفقیت در آن عرصه دست یافته است.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه‌های اجرایی در طول این هفته پرداخت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از