حالت تاریک
سرپرست شهرداری هرسین خبر داد:

فاز دوم تبدیل قبرستان قدیمی لک به بوستان

فاز دوم تبدیل قبرستان قدیمی لک به بوستان

سرپرست شهرداری هرسین گفت: فاز دوم تبدیل قبرستان قدیمی لک به بوستان آغاز شد.

یزدان خلیل‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: با توجه به کارشناسی‌های به‌عمل آمده و شرایط ویژه، این پارک کوچک مناسب و در خور استفاده بانوان نیست لذا مولفه‌های لازم برای احداث پارک بانوان از جمله محصور بودن محل احداث، محل مناسب برای ایمنی امنیت و آسایش فرزندان و مکانی استاندارد و…در دست بررسی است.

سرپرست شهرداری هرسین افزود: قبرستان قدیمی محله سراب و لک که بخشی از آن تحت عنوان پارک بانوان بود به یک پارک و بوستان بزرگ به نام بوستان کاج تبدیل خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد که در آینده نزدیک محلی جدید برای فضای سبز شهری بانوان پر افتخار شهرمان در نظر گرفته شود بنابراین شهرداری و شورای اسلامی شهر درصدد در نظر گرفتن مکانی به همین منظور است  که هم از نظر محیطی و ورزشی و هم از نظر دارا بودن استانداردهای معتبر مورد تایید باشد همچنین از ردیف بودجه‌ای مشخص در خصوص محلی مناسب برای ورزش و گذراندن اوقات فراقت بانوان بهره‌گیری کنیم.

خلیل‌پور خاطرنشان کرد: تغییر نام‌گذاری پارک بانوان به بوستان کاج به‌منظور توسعه کلی این مکان و نیز ساخت یک مکان استاندارد و پیشرفته واقعی برای بانوان در مکان دیگری است، نه اینکه صرفا نام پارک بانوان را یدک بکشد در حالی که هیچ‌گونه امکانات و شاخصه‌ای برای مادران و خواهران عزیز نداشته باشد.

سرپرست شهرداری هرسین افزود: با توجه به نام‌گذاری روز هرسین در بیست و پنجم مهرماه هر سال، شهرداری هرسین قصد دارد در کنار ساخت و توسعه اماکن تفریحی و رفاهی به فرهنگ‌سازی و ذکر نام شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام کند و در کنار درج نام و تمثال شهدا در جای جای شهر به معرفی این قهرمانان واقعی برای نسل جوان نیز بپردازد که در این زمینه تقاضامند هستیم متولیان فرهنگی و رسانه‌ها ما را یاری کنند تا بخش کوچکی از این رشادت‌ها بازگو شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از