حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

نمایش وحدت از برکات سفر رهبری به کرمانشاه

نمایش وحدت از برکات سفر رهبری به کرمانشاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یکی از برکات معنوی سفر مقام معظم رهبری این بود که دنیا متوجه شد شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند و مطیع امر ولی امرشان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان در اردوی فرهنگی خانواده کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که امروز پنجشنبه در مجتمع بعثت برگزار شد، با اشاره به پیروزی فلسطین و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون از جنایت، خیانت و ظلم و تباهی چیزی کم نگذاشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در هفته جاری اتفاقی افتاد که سبب تغییر معادلات نظام بین‌الملل و منطقه شده که یک اتفاق و حادثه لحظه‌ای نبود بلکه برنامه‌ای مدون بود که جبهه مقاومت برای احقاق حقوق ملت فلسطین آن را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: واکنش نظام سلطه و غرب به این موضوع جالب است؛ مظلوم‌نمایی برای رژیمی که ۷۵ سال جنایت کرده اما در این مدت چشمانشان نابینا بوده است و اکنون که مردم محروم و مظلوم فلسطین برای احقاق حق خود قیام کرده‌اند، حرف‌های دیگری می‌زنند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: رژیم صهیونسیتی از ابتدا تاکنون از جنایت، خیانت، ظلم و تباهی چیزی کم نگذاشته است حتی حامیان این رژیم منحوس، سلاح‌های ممنوعه در اختیارش قرار می‌دهند و دستش را باز می‌گذارند که بیشترین جنایت را انجام دهد و برق و آب مردم مظلوم غزه را قطع کند، به مناطق مسکونی حمله و نسل‌کشی کند.

حجت‌الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، عنوان کرد: سفر مقام معظم رهبری برکات زیادی از نظر مادی، معنوی و مصوبات زیادی در بخش‌های مختلف برای این استان داشت ولی یکی از برکات معنوی و مهم سفر مقام معظم رهبری این بود که دنیا متوجه شد شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند و مطیع امر ولی امرشان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به منطقه اورامانات، خاطر نشان کرد: شاهد بودیم که مردم این مناطق که از مردم بزرگوار اهل سنت هستند چه شکوهی را آفریدند و ثابت کردند که پای کار انقلاب و ولایت هستند و احترام ویژه‌ای برای مقام معظم رهبری قائل‌اند و با عشق تمام آمدند و تجدید پیمان کردند و یک روز تاریخی و به یاد ماندنی را رقم زدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از