پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 09:56 - شماره خبر : 10053 0
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه مطرح ‌کرد:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان علیه دشمنان اسلام

نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه مسلمانان باید اشتراکات را مد نظر قرار دهند، گفت: وحدت رمز پیروزی مسلمانان علیه دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ولادت حضرت نبی اکرم (ص) در منابع اهل سنت دوازدهم ربیع‌الاول و در منابع شیعه هفدهم ربیع‌الاول عنوان شده که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در ابتکاری برای وحدت هرچه بیشتر این ایام را به نام هفته وحدت نام‌گذاری کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید، مسلمانان نیز باید با قراردادن اشتراکات به عنوان محور امور از ایجاد تفرقه خودداری کنند زیرا تفرقه‌افکنی خواست شیطان و دشمنان اسلام است.

جلیلیان تصریح کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و برادری بین شیعه و اهل‌سنت سال‌های سال‌ در کنار یکدیگر در حال زندگی هستند اما دشمنان برای تأمین منافع خود و برهم زدن نظم و امنیت کشور به فکر تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی بوده تا بتوانند نقشه‌های خود را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: مردم شیعه و اهل‌ سنت با وحدت، یکپارچگی و بصیرت خود در طول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و نشان داده‌اند با الگوبرداری از سیره رسول خدا (ص) می‌توان جامعه اسلامی را از اختلاف دور کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه بیان کرد: مردم استان کرمانشاه مانند سایر مناطق کشور با وحدت و برادری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و مرزدارانی غیور برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نشان داده‌اند اجازه تعرض بیگانگان به خاک کشور را نمی‌دهند.

جلیلیان با اشاره به رخدادهای فلسطین، عنوان کرد: متأسفانه طی ماه‌های اخیر شاهد کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی هستیم که تاکنون بیش‌ از ۵۰ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند‌.

وی اضافه کرد: جامعه مسلمانان باید با اتحاد و همدلی در برابر ظلم آشکار رژیم صهیونیستی بایستد و دست دشمنان اسلام را از قبله نخست مسلمانان کوتاه و قدس شریف را آزاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز در پی جنایات و کشتار مردم مظلوم فلسطین و بازتاب خبری آن دانشجویان آمریکا و اروپا به خیابان‌ها آمده تا با بیان همبستگی با مردم فلسطین از جنایات رژیم صهیونیستی انزجار خود را اعلام کنند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xXg6
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار