حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

آثار ورود بسیج به عرصه کشاورزی ملموس است

آثار ورود بسیج به عرصه کشاورزی ملموس است

نماینده مردم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی‌گفت: از زمان حاکم شدن تفکر بسیجی بر بخش کشاورزی کشور، آثار مثبت بسیار خوبی را شاهد بوده‌ایم.

 شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: تفکر بسیج راه‌گشا است و هرجا که تفکر بسیجی حاکم شود قطعا توفیقات بسیاری در آن میدان حاصل خواهد شد.

  وی افزود: نقش بسیجیان در اوایل انقلاب اسلامی خصوصا در دوران پرافتخار دفاع مقدس با ورود آنها به جبهه‌ها، نشان داد که ایثار و فداکاری با نام بسیجیان عجین شده‌است و این نقش بی‌بدیل بعد از پایان جنگ تحمیلی هم با مجاهدت در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی تداوم یافت.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز تمام کشور یقین دارند که تفکر بسیجی، مجاهدت، رشادت و فداکاری بسیجیان عامل موفقیت انقلاب اسلامی و موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور بوده‌است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیج دستاورد بزرگی برای کشور است که باید برای حفظ آن به تفکر بسیجی در تمام امور اجرایی کشور عمل کرد و آن را در برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و. . . کشور وارد کرد.

حیدری اذعان کرد: باید این تفکر راهگشا را در میان نسل جوان و نوجوان کشور به‌منظور ارتقای روحیه ایثار و مجاهدت آنها نهادینه کرد.

  وی در ادامه با تاکید بر بخش تولید در کشور به‌عنوان یک نیاز ضروری، تصریح داشت: رهبر انقلاب در چندسال اخیر همواره در شعارهای سال به مسئله تولید پرداخته‌اند که نشان می‌دهد بحث تولید یکی از موضوعات بسیار مهم جامعه و از نیازهای اساسی و ضروری کشور است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تولید در هر کشوری باید بر اساس ظرفیت و پتانسیل‌های آن کشور باشد و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای گستره جغرافیایی و اراضی کشاورزی مرغوب بوده و از تنوع آب و هوایی بسیار خوبی بهره‌مند است، یکی از مهم‌ترین و بهترین کشورها برای تولیدات کشاورزی است.

 حیدری خاطرنشان کرد: باید با هدف اشباع مصرف داخلی و صادرات به این ظرفیت توجه شود درحالی که متاسفانه در کشور، به دلایل مختلفی از این امکان به خوبی استفاده نشده که نیازمند یک بسیج همگانی است.

وی اذعان داشت: ورود تفکر بسیج به حوزه تولیدات کشاورزی بسیار تاثیر گذار بود به‌طوری که از زمان آغاز به‌کار تفکر بسیجی در بخش کشاورزی کشور، آثار مثبت بسیار خوبی را شاهد بودیم و قطعا در آینده این تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد.

حیدری افزود: این کار یکی از آثار بسیار خوب و مناسب تفکر بسیجی در حوزه تولید خصوصا در بخش تولیدات کشاورزی است که باید بسط و گسترش یابد و با تلفیق ایثار، مجاهدت و تلاش بسیجی با علم و دانش و روش‌های نوین کشاورزی سطح بهره‌وری و میزان تولید در محصولات کشاورزی را افزایش داد تا کشور به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از