حالت تاریک
مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی کرمانشاه

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی کرمانشاه

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان خبر داد..

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع «مرصاد»، از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه خبر داد.

 

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس به‌منظور حفظ سلامت جسمانی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، افزود: این اقدام مهم از سال ۹۶ متوقف شده بود.

 

وی با اشاره به اهمیت مصرف شیر برای کودکان و نوجوانان در تغذیه این گروه سنی، گفت: در هفته دوبار شیر بین حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی استان توزیع می‌شود.

 

محمدی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان شیر در میان همه مواد غذایی یک ماده کامل است که همه مواد مغذی را دارد، خاطرنشان کرد: این ماده غذایی کامل، برای دوران رشد کودکان و نوجوانان بسیار مهم است چون دانش‌آموزان در دوران رشد جسمی و ذهنی قرار دارند.

 

وی یادآوری کرد: دانش‌آموزان از نظر آموزش‌پذیری گروه بسیار خوبی هستند؛ به خصوص اینکه از سنین دبستان کودکان سعی می‌کنند که از دوستان و معلمان بیش‌از خانواده الگوبرداری کنند و حتی در دوران بلوغ یافته‌های قبلی را کنار می‌گذارند و بیشتر به یافته‌های فرهنگی و آموزشی جدید مرتبط با دوستان و معلمان توجه خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از